زندگی دوباره در جریان است

خرید بک لینک
سلام و باز هم سلامباز هم سلامی که می دونم هیچ وقت جواب ندارد...خدا جونم به شما سلام میدم... حداقل می دونم که سلامم جواب دارد...چقدر دلم برات تنگ شده مهربونم... ای معبود من...خوبی عزیزم؟ بنده خطاکار و سر از پا گناهو می بینی؟؟؟میدونم خیلی خطاکارم و بودم... می دونم...نمی دونم با چه رویی بیام به درگاهت...هربار میام و هربار توبه می کنم و باز میشکنم توبه ام را...دیگه نمی دونم واقعا... خجالت می کشم...ولی ته دلم میگه شما بزرگوارتر از اینا هستی...شما عزیزتر از اینا هستی...خدایا بهم این قدرتو بده و کمکم کن توبه ام را نشکنم... خدایا کمکم کن...خدایا ای معبودم ای همه وجودم...خدایا مرا ببخش... از خطاهایم در گذر...خدایا دلم گرفته...خدایا وقتی دلت می گیره چکار می کنی؟؟!!!تنهایی چکار می کنی؟؟؟!!!می ری یه گوشه می شینی... با نگاهت بازی می کنی... یادت میره می خواستی گریه کنی؟؟!!! همه بغضاتو قورت می دی؟؟آن وقت یادت میاد خدایی و باید تنها باشی... ای خدااااچکار می کنی اخه تنهاییییییچطوری آخه...عزیزم مهربونم ببین تو چه خدایی هستی همینی که دارم می نویسم قشنگ دارم حس می کنم که داری با تمام هستی ات به درد دلم گوش میدی...مهربونمممم کمکم کن.... معبودممممممخدیا به چشم خودم قدرتتو واقعا درک کردممم تازه یه گوشه ایی از قدرتتو... تازه اونم قدرتی که از دید شما چیزی نبودههههه ولی از دید ما وای وا زندگی دوباره در جریان است...ادامه مطلب

ما را در سایت زندگی دوباره در جریان است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 17:49

منصوره نمی دونم واقعا پیدا می کنی وبلاگمو یا نه ... نمی دونم بهت بگم یا نه... نمی دونم واقعا...شاید به اینستاگرامم سر بزنی اونجا آدرس وبلاگمو گذاشتم... درهر صورت قسمت ببینیم چجوریه...منصوره خواستم بگم خوشحالم از اینکه چندبار رومو زدمم... گفتم شاید تو دوست داری من ثابت بشم پیشت...گفتم بذار رومو بزنم شاید بعدها پشیمون نشم... یهو یه جا از زبون کسی بشنوم که تو دوست داشتی با من ازدواج کنی ولی منتظر بودی چندین بار بیام جلو... ولی سه بار اومدم جلو... متوجه شدم کلا نظرت مخالفه...باز اینجوری متوجه شدم که تمومه و نشینم رویا بافی کنم پیش خودم... ولی بدون چقدر دوست داشتنی بودی و ...عیبی نداره قسمت نشد...بگذریم... هرجا هستی خوش باشی تنت سالم باشه... ان شاالله یه شوهر خوب نصیبت بشه... ان شاالله که عاقبت بخیر بشی و موفق باشی... مراقب خودتو خانودات باش... در پناه حقخدا نگهدار زندگی دوباره در جریان است...ادامه مطلب

ما را در سایت زندگی دوباره در جریان است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 17:49

پست شماره بیست و یک
زندگی دوباره در جریان است...

ما را در سایت زندگی دوباره در جریان است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 4 دی 1396 ساعت: 10:30

پست شماره بیست و دو
زندگی دوباره در جریان است...

ما را در سایت زندگی دوباره در جریان است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 4 دی 1396 ساعت: 10:30

خوابم نمیبرهههههه

همش به فکرتم منصورههههههه

خدایاااا کمکم کن بهش برسم

زندگی دوباره در جریان است...

ما را در سایت زندگی دوباره در جریان است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 4 دی 1396 ساعت: 10:30

صفحه بندی