منصوره نمی دونم واقعا پیدا می کنی وبلاگمو یا نه ... نمی دونم بهت بگم یا نه... نمی دونم واقعا...شاید به اینستاگرامم سر بزنی اونجا آدرس وبلاگمو گذاشتم... درهر صورت قسمت ببینیم چجوریه...
منصوره خواستم بگم خوشحالم از اینکه چندبار رومو زدمم... گفتم شاید تو دوست داری من ثابت بشم پیشت...گفتم بذار رومو بزنم شاید بعدها پشیمون نشم... یهو یه جا از زبون کسی بشنوم که تو دوست داشتی با من ازدواج کنی ولی منتظر بودی چندین بار بیام جلو... ولی سه بار اومدم جلو... متوجه شدم کلا نظرت مخالفه...باز اینجوری متوجه شدم که تمومه و نشینم رویا بافی کنم پیش خودم... ولی بدون چقدر دوست داشتنی بودی و ...
عیبی نداره قسمت نشد...بگذریم... هرجا هستی خوش باشی تنت سالم باشه... ان شاالله یه شوهر خوب نصیبت بشه... ان شاالله که عاقبت بخیر بشی و موفق باشی... مراقب خودتو خانودات باش... در پناه حق
خدا نگهدار
زندگی دوباره در جریان است...ما را در سایت زندگی دوباره در جریان است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59