سلام عزیزم.دلم خیلی برات تنگ شده.اولین روز از فصل زمستون رو برات آرزوی بهترین ها رو دارم.هرجا هستی خوش باشی.خوابتو دیدم چند شب پیش.هنوزم نتونستم فراموشت کنم.به یادتم عزیزم.
زندگی دوباره در جریان است...
ما را در سایت زندگی دوباره در جریان است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: دوشنبه 4 دی 1396 ساعت: 10:30